Mokyklos psichologo darbo kryptys:

vertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas;

bendradarbiauja su įvairiais specialistais, dirbančiais su mokiniais (mokytojais, socialiniais pedagogais, logopedu ir pan.);

konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais;

konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais;

inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų;

šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;

renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, policija ir kt.), bei atlieka mokinių veiklos ir elgesio pamokų metu stebėseną;

•  atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus (atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius).

 

................................................................................................................................................

 

MOKINIAI į mokyklos psichologę gali kreiptis dėl įvairių iškilusių sunkumų ir rūpesčių:

•  jei kyla sunkumų moksluose,

•  nesutaria su draugais,

•  pykstasi su tėvais ar mokytojais,

•  jei turi mokymosi sunkumų,

•  kamuoja nerimas, depresija, stresas,

•  jei nori geriau pažinti savo temperamento, charakterio savybes,

•  sunku apsispręsti profesijos rinkimosi ar kitais gyvenimo klausimais,

•  jaučiasi vienišas, nemylimas,

•  yra liūdna, sunku ir tiesiog norisi su kuo nors pasikalbėti, pasitarti.

 

................................................................................................................................................

TĖVAI į mokyklos psichologę gali kreiptis:

•  kai pakinta vaiko elgesys, emocijų raiška ir jūs nežinote, kaip tokiu atveju elgtis;

•  kai vaikas pradeda skųstis bloga savijauta (pilvo skausmai, pykinimas, nemiga ir pan.) ir dėl to praleidžiama vis daugiau pamokų;

•  jei vaikas pradeda mikčioti ar atsiranda tikai (veido ar kūno raumenų nevalingi traukuliai);

•  kai šeimoje ar vaiko asmeniniame gyvenime įvyksta staigus pasikeitimas, vaikas su jumis nenori dalintis išgyvenimais ir jums tai kelia nerimą;

•  įvairiais gyvenimo atvejais, kai esate sutrikęs ir nežinote, kaip su vaiku kalbėtis bei elgtis.

 

...............................................................................................................................................

MOKYTOJAI į mokyklos psichologę gali kreiptis:

• kai susiduria su mokinio mokymosi sunkumais, mokymosi motyvacijos stoka ir nori nustatyti sunkumų priežastis, bendradarbiauti padedant mokiniui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;

•  kai nori pagerinti klasės psichologinį mikroklimatą;

•  kai susiduria su mokinių elgesio problemomis;

•  susiduria su krizines situacijas patyrusiu mokiniu (netektis, smurtas šeimoje ir t.t.).

 

...............................................................................................................................................

Naudingos nuorodos (nemokama emocinė pagalba internetu ar telefonu):

•  https://www.vaikulinija.lt

•  https://www.jaunimolinija.lt

•  https://www.tevulinija.lt

 

 

 

Mokyklos psichologė

Simona Čeliauskaitė

 

Kontaktai

305 kabinetas;

 

 

El. paštas

simona.celiauskaite@gmail.com 

 

Konsultacijų laikas:

I     12.00–16.00

II    8.00–9.00;  12.00–16.00

III     12.00–16.00

IV   12.00–16.00

V    12.00–15.00

 

Pietų pertrauka 11.30–12.00

Pagrindinis puslapis > Paslaugos
© 2012 Rasa Jeriomenkienė

Informacija atnaujinta 2019 m. vasario 03 d.