Penktokų kelionė į Anykščius

Prieš kelias savaites sužinojome, kad su klasės draugais ir 5c klase važiuosime į Anykščius. Atėjo ta diena, mes susirinkome 6 val. 20 min. Autobusas mūsų jau laukė. Susiskaičiavome ir kelionė prasidėjo.

Po keturių valandų pasiekėme pirmąją mūsų kelionės stotelę – Niūronis, rašytojo Jono Biliūno gimtinę. Gidė labai įdomiai papasakojo apie rašytojo vaikystę, jo turėtą šuniuką Brisių, apie nelaimingą atsitikimą su maža balta katyte. Po įsimintino apsilankymo senovinėje sodyboje nuvykome į Medžių lajų taką. Čia pamatėme poeto Antano Baranausko aprašytą Anykščių šilelį ir įžymųjį Puntuko akmenį. Kai ėjome lajų taku, siautė stiprus vėjas ir atrodė, kad medžiai tuoj nugrius ant mūsų. Po to atvykome į Siauruko muziejų. Buvo labai įdomu sužinoti, kad ši geležinkelio stotis pastatyta dar carinės Rusijos laikais. Čia buvome pasverti kaip kroviniai.

Kelionė buvo smagi ir tikrai įsimintina.

Ignas Riauka, 5b klasė

Man labai patiko pirmoji ekskursija 5 klasėje. Didžiulį įspūdį paliko Anykščiuose esantis Medžių lajų takas. Iš pradžių gidė papasakojo apie Anykščių šilelį, aprašytą A. Baranausko. Pakeliui į Medžių lajų taką aplankėme Puntuko akmenį, kuris skirtas Dariui ir Girėnui atminti. O eidama minėtu taku mačiau daugybę medelių, krūmų ir kitų augalų, kuriuos palietė ruduo ir lapai pradėjo dažytis įvairiomis spalvomis. Buvo stiprus vėjas, medeliai lingavo ir šiek tiek gąsdino. Kai pasiekiau aukščiausią vietą – bokštą, išsigandau ir norėjau grįžti atgal, bet noras iš viršaus pamatyti, ką A.Baranauskas taip gražiai aprašė, buvo stiprus. Ir nesigailėjau. Viršuje viskas atrodė kaip poemoje. O koks buvo Šventosios upės grožis tarp auksu tviskančių medžių.

Emilija Jonauskaitė, 5b klasė

Man taip pat patiko važiuoti į Anykščius su mūsų 5b klasės auklėtoja Sigita Sičiūniene ir su 5c klase bei jos auklėtoja Lina Pilkaitiene. Mes per literatūros pamokas susipažinome su J.Biliūno asmenybe bei skaitėme jo kūrinius. Kai sužinojome, jog važiuosime į J.Biliūno tėviškę, nekantraudami laukėme šios ekskursijos. Pirmiausia nuvykome į minėto rašytojo tėviškę (į Niūronių kaimą). Mus pasitiko gidė, kuri papasakojo apie jo gyvenimą ir apie kūrybą. Buvo smagu klausytis. Uždavė mums ir klausimų, į kuriuos atsakėme. Vėliau pasivaikščiojome po visą sodybą, nusipaveikslavome.

Viktorija Eismontaitė, 5b klasė

Man didžiulį įspūdį paliko J. Biliūno sodyba. Troboje matėme lopšį, pakabintą ant ilgo rąsto, skrynių, lovų, senų nuotraukų. Dar parodė įdomų daiktą, kuris buvo pagamintas iš kelių lentų, jį naudojo apšviesti kambarį. Susikaupę klausėmės pasakojimo apie jo vaikystę. Išgirdome įvairių nuotykių iš J.Biliūno gyvenimo.

Kornelija Senkevičiūtė, 5b klasė

• 7
  • 8

Pagrindinis puslapis > Naujienos
......................................................................................................................................................................................................